HR ადმინისტრირება

მთავარი - HR ადმინისტრირება

HR ადმინისტრირება

HR ადმინისტრირება გულისხმობს ადამიანური კაპიტალის მენეჯმენტს კომპანიაში - სრული HR ციკლის მართვას თანამშრომლის დაქირავებიდან, მასთან შრომითი ურთიერთობის დასრულებამდე.

არასწორი ადმინისტრირების ფონზე, იზრდება ბიზნესის მიზნებთან აცდენის რისკები. ასევე შესაძლოა წარმოიშვას სამართლებრივი რისკები და გართულდეს სასურველი დამსაქმებლის რეპუტაციის შენარჩუნება.

HR ადმინისტრირებით სარგებლობა, ბენეფიტის მომტანია იმ ადგილობრივი და საერთაშორისო კომპანიებისთვის, რომელთაც სურთ, რომ მთელი შიდა რესურსები ბიზნესის განვითარებისკენ მიმართონ ისე, რომ კომპანიის შიგნით, პროფესიონალური HR მენეჯმენტისთვის საჭირო დამატებითი კომპეტენციებისა და რესურსების მობილიზაცია აირიდონ თავიდან.

HR ადმინისტრირება და მოწესრიგებული დოკუმენტბრუნვა კომპანიებისათვის უზრუნველყოფს:

  • თანამშრომლების სამუშაო პროცესის ზუსტ აღრიცხვას
  • გამართულ დოკუმენტბრუნვას
  • გამართულ შრომით-სამართლებრივ პროცესებს
  • რისკების დაზღვევას და ხარჯების ოპტიმიზაციას
  • ანაზღაურების სისტემების მართვას
  • ადმინისტრირების რუტინული პროცესისა და მისთვის საჭირო რესურსების თავიდან არიდებას

HR ადმინისტრირების მომსახურეობაში შედის:

  • შვებულების, მივლინების, ახალი თანამშრომლის ინტეგრაციის, გათავისუფლების პროცედურის შემუშავება და თანამშრომლებისთვის გაცნობა
  • თანამშრომლების ბაზების გამართვა
  • დასწრების აღრიცხვის სისტემის გამართვა და გაცნობა
  • პირადი საქმეების შექმნა
  • შრომითი და მომსახურების სერვისის შესაბამისი პოზიციების განსაზღვრა
  • თანამშრომლების მიღება-გათავისუფლების პროცესის მართვა
  • თანამშრომელთა ხელშეკრულებების ვადების და პირობების კონტროლი (ვადის ამოწურვისას უშუალო ხელმძღვანელის მიერ თანამშრომლის შეფასების მიღება)
  • თანამშრომელთა პირადი საქმეების წარმოება
  • სტრუქტურული და საშტატო ერთეულების მართვა, ანალიზი და ცვლილებების ინიცირება
  • მესამე პირებთან ურთიერთობა: სადაზღვეო კომპანია, ბანკი, მობილური ოპერატორი, შრომის ინსპექცია, დასაქმების დეპარტამენტი და სხვა
  • „არსებითი პირობების“ (სტრუქტურის, თანამშრომლეთა პოზიციის, ანაზღაურების, სამუშაო საათების და სხვა არსებითი პირობების) ცვლილებების მართვა
  • ანაზღაურებადი, ანაზღაურების გარეშე, დამატებითი შვებულებების, Day off-ების მართვა
  • სამუშაოზე დასწრების მართვა
  • საჭიროების შემთხვევაში სარეკომენდაციო წერილებისა და სახელფასო ცნობების გაცემა
  • Payroll

ჩვენი მიდგომა:

One Point- ში გამოვირჩევით მრავალფეროვანი ბიზნეს ინდუსტრიების ცოდნით და კლიენტი კომპანიის ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული სამუშაო პროცესით.

  • ადმინისტრირების პროცესის დაწყებამდე One Point- ის გუნდი შეისწავლის კომპანიის არსებულ მდგომარეობას და დოკუმენტბრუნვას. 
  • მიღებულ ინფორმაციას გაუკეთდება ანალიზი, შედგება რეკომენდაციები და სამოქმედო გეგმა. 
  • ადმინისტრირების აღსრულება დაიწყება შეთანხმებული სამოქმედო გეგმის შესაბამისად.

მომსახურების ტიპი: ყოველთვიური

მოსახურებით სარგებლობისთვის დაჯავშნეთ შეხვედრა HR მენეჯერთან

 

 

"ფორტუნა ჰოლდინგის ისტორიაში ყველაზე კრიტიკულ პერიოდში, One Point -მა ოპერატიული დახმარება და მხარდაჭერა გაგვიწია."

თამარა ჩიგოგიძე

- დირექტორი

"კომპანია One Point - HR Outsourcing-ს ნდობა გამოვუცხადეთ ელმონტაჟის შექმნის საწყის ეტაპზევე. One Point-ის გუნდმა ნ...

გივი ჭაჭია

- დირექტორი